Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és biztonságos. Modern rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit. A feltüntetett árak a 27% ÁFA-t tartalmazzák!
Webshop üzemeltetője
Silicium Network Informatikai Kft. Székhely: H-1065 Budapest, Révay köz 4. Cégjegyzékszám: 13-09-149318, adószám: 23474178-2-42 Bankszámlaszám: K&H Bank 10403181-50526587-85841004 Ügyvezető: Bordi Gergely
Ügyfélszolgálat
Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz!
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 1065 Budapest, Révay köz 4. Telefon: + 36 1 999 0739; Fax: + 36 1 700 2930 E-mail: info@webpark.hu Nyitva tartás: hétfő - péntek: 10.00 - 16.00
Reklamációk kezelése
Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben megkapja Ön e-mail-ben, ha sikeres, ha nem a fizetési tranzakció.
Probléma esetén e-mail-ban, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését: E-mail cím: info@webpark.hu Online ügyfélszolgálat: www.webpark.hu/online_ugyfelszolgalat.html Telefon: + 36 1 999 0739 Mobil: + 36 70 944 7008 Fax: + 36 1 700 2930 Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-16h között. Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 12h-16h között lehetséges a Radnóti Miklós utcában található irodánkban.
A fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mail-ban vagy online ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül kezeljük a problémát.
Regisztráció
Webshopunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz. Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát!
Szolgáltatás megrendelés folyamata
A megrendelés folyamata nagyon egyszerű:
1.) Válassza ki a kívánt szolgáltatást 2.) Ha szükséges az ellenőrzés (pl. új domain név rendelése esetén), akkor az ellenőrzés után helyezze a szolgáltatást a kosárba. Némely esetben kiválasztható, hogy a szolgáltatást hány évre szeretné megrendelni. Alap esetben a szolgáltatások 1 éves ciklusra vonatkoznak. 3.) A kosár tartalmát tudja módosítani: tételeket törölhet vagy az egész kosár tartalmát. 4.) A kosárban látható árak bruttó árak. Ha kedvezményre jogosult, akkor az is feltüntetésre kerül. Ha le szeretné adni rendelését, akkor kattintson a "tovább" gombra. 5.) Némely szolgáltatás esetében további adatok beállítására vagy megadására van szükség. Ehhez töltse ki a felkínált űrlapot. Alapértelmezettként ezek az adatok lesznek mindenhova beállítva. 6.) Fizetés módja és számla adatok. Kérjük válassza ki a fizetés módját (bankkártya vagy átutalás) és adja meg a számlázási adatokat., majd használja a tovább gombot. Ellenőrizze a számlázási címet! A megfelelő, csak akkor lépjen tovább! 7.) Megrendelés adatainak összegzése: Kérjük ellenőrizzen minden adatot, ha megfelelőek, kattintson a "rendelés leadásra"! Ha valamit nem talál megfelelőnek, akkor használja szerkeszt ikont, mellyel egyenként külön is beállíthatja az egyes tételek adatait. Ha nem megfelelő a számlázási cím, akkor módosítsa. Hibás számlázási cím megadása esetén nem áll módunkban új számlát kiállítani! 8.) Ha leadta rendelését, akkor erről tájékoztató levelet kell kapnia a megadott e-mail címre. 9.) A sikeresen leadott rendelések állapotát a Folyamatban lévő ügyeim menüpontban követheti nyomon. Fontosabb események esetén külön e-mail-ben tájékoztatjuk a részletekről. Az aláírt és beszkennelt megrendeléseket a Dokumentum feltöltés menüben kell feltölteni. 10.) Számlát elektronikus formában állítjuk ki, melyet e-mailben küldünk el. De a számláim menüpontban is bármikor letölthetőek. Fizetési módok Szolgáltatásainkat Ön bankkártyával és banki átutalással is fizetheti. Fizetés átutalással: Rendeléskor elküldjük Önnek a kiállított díjbekérő számlát ill. az átutaláshoz szükséges bakszámla adatokat, amelynek ellenértékét Ön saját bankjából elutalhatja részünkre. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát vagy a díjbekérő számla számát az utalás közlemény rovatában, megrendelését így tudjuk beazonosítani. Az utalásra a megrendeléstől számított 8 napig van lehetősége, rendelését eddig tudjuk fenntartani utána tárgytalannak vesszük és töröljük megrendelését. Fizetés kártyával: A webpark.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webpark.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a webpark.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webpark.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A következőkben segítséget nyújtunk a kártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalókban. Webshopunkban Magyarország legnagyobb bankjának internetes fizetési felületén, az CIB eCommerce segítségével fizethet bankkártyájával. A webshopban a szolgáltatás kiválasztása és a szükséges adatok megadása után Ön át lesz irányítva az CIB Bank által biztosított titkosított, biztonságos fizető felületre, ahol meg tudja adni bankkártyájának adatait. A kártyaadatokat webshopunk, cégünk nem kéri és nem tárolja el, Ön csakis a bank felületén adja meg az adatokat, melyeket az CIB Bank maximális biztonsággal kezel. Az Ön számítógépe és a banki felület között az adatok titkosított csatornán közlekednek, hogy illetéktelenek még véletlenül se férhessenek hozzá. KÁRTYAELFOGADÁS: Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni? A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra. Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre? Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák. Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni? Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni. Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni? Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya. Fizetés lépései 1. Ön a webpark.hu oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. 2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. 3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót 4. A fizetést követően Ön visszatér a webpark.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webpark.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. Az internetes vásárlás biztonsága Az interneten, telefonon, postai úton történő fizetések közös jellemzője, hogy a kártya fizikailag nincs jelen a tranzakció során. Ez sok szempontból nagyobb körültekintést igényel az Ön részéről. Bankkártyája adatait mindig kezelje bizalmasan! Ügyeljen rá, hogy a kártyaszámot és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek! A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni - (a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után), melynek megadását egyre több kereskedő kéri az egyéb adatok között. Ezt a kódot ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot ! Csak ismert, megbízható helyen kezdeményezzen bankkártyás fizetést! Csak olyan internetes elfogadóhelyen vásároljon kártyájával, ahol ezt korábban már probléma nélkül megtette. Amennyiben új helyen fizetne, alaposan vizsgálja meg a weboldalt a következő szempontok alapján: * mit árul, milyen szolgáltatást nyújt, * talál-e részletes szolgáltatás ismertetőt, * a cég telephelye, vonalas telefonszáma és e-mail címe megtalálható-e, * szerződési, fizetési és szállítási feltételeket feltüntették-e. Ha nem, keltsen gyanút Önben, ha pedig elérhető, alaposan olvassa el, különös tekintettel az apró betűs részekre, * nézze meg, minőségi kifogás esetén hova és mennyi időn belül fordulhat reklamációval, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, mikor és milyen formában kapja vissza a pénzét, * figyeljen a megfogalmazásra, helyesírási hibákat talál-e, legyen gyanús, ha összecsapottnak tűnik a weboldal szerkesztése. Ilyen esetekben ne vásároljon az adott kereskedőnél! Amint a kártyás fizetésre kerül a sor, mindig ellenőrizze, hogy a kereskedő által elfogadott kártyák logója (MasterCard és/vagy VISA) fel van-e tüntetve (ugyanúgy, mint a "hagyományos" üzletekben)! Ezt hasonlítsa össze a kártyáján lévővel! Tényleg ugyanolyan vagy csak nagyon hasonló? Nézze meg, hogy a kommunikáció titkosítva van-e ! Erre utal az URL címben a "https" és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat vagy a bal alsó sarkában szereplő kulcs, melyre rákattintva meg kell jelennie a tanúsítványnak. Minden vásárlás alkalmával nyomtassa ki a megrendelését , annak visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, stb! Internetes azonosítóit kezelje bizalmasan! Mindig jelentkezzen ki a weboldalról, ha befejezte a vásárlást, nézelődést! Különösen fontos ez az internet kávézókban és minden olyan számítógép esetén, amit más is használ! Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált? Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően. Mit jelent a CVC2/CVV2 kód? A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni. Mit jelent a Verified by Visa? A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat. Mit jelent a Mastercard SecureCode? A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat. Mit jelent a UCAF kód? MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt. Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata? A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be. Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól? Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal. Mit jelent a foglalás? A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik. SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció? Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz. Kártya jellegű hiba · A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. · A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott. · A kártyahasználat tiltott. · A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. · A kártya lejárt. Számla jellegű hiba · Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához. · A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét. Kapcsolati jellegű hiba · A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. · A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra. Technikai jellegű hiba · Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. · Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja. Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén? A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül. |